Hvad sker der i juni 2026
-
Koncert ved "Sammen i Byen" festival Koncert ved "Sammen i Byen" festival
–
13. juni 2026🎶 Københavns Post-Orkester til Sammen i Byen festival 🎶
Vi glæder os til at være en del af Sammen i Byen – en festival hvor fællesskab, nærvær og gode oplevelser er i centrum 💛
Kom og hør os spille kl. 12-13 på pladsen foran Øksnehallen i København (eller indenfor, hvis vejret driller).
For os i orkestret betyder fællesskaber rigtig meget – både på og uden for scenen – og derfor er vi stolte af at støtte op om et arrangement, der netop samler mennesker omkring musik, oplevelser og samvær 🌿
Festivalen løber fra kl. 10-15, og der er gratis adgang hele dagen – også til vores koncert kl. 12.00. Så kig forbi, lyt med og vær en del af stemningen!
Vi håber at se jer!
Øksnehallen